پاورپوینت بازاریابی ( سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی )(۲۲ اسلاید)(قابل ویرایش)

پاورپوینت بازاریابی ( سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی )(۲۲ اسلاید)(قابل ویرایش)


پاورپوینت بازاریابی ( سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی )(۲۲ اسلاید)(قابل ویرایش)

پاورپوینت بازاریابی ( سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی )

(۲۲ اسلاید)

1- آگهي‌ های تبلیغاتی باید با موازین شرعی و قانونی کشور منطبق باشد.
2ـ استفاده از تصاویر و عناوین مقامات عالی رتبه مملکتی و تمثال پیشوایان مذهبی و شخصیت های تاریخی و فرهنگی کشور در تبلیغاتی که با هدف ارائه کالاهای مصرفی و خدماتی مشابه صورت می گیرد ممنوع است.
3- آگهی های تبليغاتي‌ نباید خدمات یا کالاهای دیگران را بی ارزش یا فاقد اعتبار جلوه دهد.
4- ادعاهای غیر قابل اثبات و مطالب گمراه کننده نباید در آگهي‌هاي‌ تبليغاتي‌ گنجانیده شود.
5- آگهي‌هاي‌ تبليغاتي‌ نباید حاوی گفتار یا تصاویری باشد که اخلاق معتقدات مذهبی و عفت عمومی را مورد اهانت قرار دهد.

يکي از مشکلات موجود بي‌توجهي به سليقه‌ها و عملکرد شرکت‌هاي رقيب است‌. شرکت‌هاي خارجي در حوزهء خليج‌فارس به بسته‌بندي‌ها و طعم و مزهء انواع غذاها و نوشيدني‌ها توجه دارند و حتي موفق شده‌اند در بازار ايران بطري‌هاو قوطي‌هاي نوشيدني و انواع کنسروهاي مواد غذايي را به قيمت‌هاي چند برابر مشابه ايراني آن‌ها بفروشند‌.
برخي از اين استانداردها عبارتند از:
بازاريابي نبايد تشويق به مصرف بيش از اندازه باشد.
اندازه بسته‌هاي مواد خوراکي متناسب باشد.
ادعا در خصوص سلامتي و مغذي بودن مواد مبناي علمي داشته باشد.
بسته‌هاي خوراکي نبايد به عنوان جايگزين يک وعده غذايي معرفي شود.

شوراي اطلاع‌رساني دولت با اعلام تصميماتي كه هيات وزيران در مورخه بيست و هشتم اسفندماه ‌84 اتخاذ كرده است از سياست‌هاي تازه تبليغات مواد غذايي در صدا و سيما، خبر داد.

خرید آنلاین